Sömnsvårigheter!

Alltså jag vill typ lägga mig nu, men grejen är den att jag är alldeles för pigg för de :O Jag går och lägger mig men läser flera kapitel istället och snart är boken slut, vad skall jag då läsa! Alltså jag vill kunna somna direkt när jag lägger mig på kudden, för jag vill faktiskt inte sova bort hela dagen, men gör det lika förbannat varenda jävla dag xD Förutom när jag verkligen måste upp tidigt.
Så, nee jag får la lägga mig nu och försöka.. fast jag vet att jag kommer slå upp boken haha :D sicken "läslus" jag är. Alltså allvarligt, är nog en ganska stor tönt och inte en liten tönt :D


Natti!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är inte direkt töntigt att läsa :) Du utökar ju ditt ordförråd genom att läsa en massa :)!



Du kan ju börja ställa klockan tidigt och gå upp den tiden, då blir du ju tröttare på kvällen :) KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3

2009-11-06 @ 11:31:17
URL: http://bullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0