Wooli booli

Hihihih snart åker man! :D
Sitter här och skriver adresser, har hittils 10 adresser att skriva till. Någon kommer att få ont i handen haha

Vi kom nyss hem från Liseberg, åh så mysigt det är där. Fast det skall allt vara lite snö på marken om man skall gå där, ingen jävla konstsnö utspritt på vissa ställen. Jag får känna den riktiga julkänslan när jag kommer hem sen HAHA kanske!! Här brukar det ju aldrig komma någon snö här!

Jag skall nog kanske ta med mig en metro eller något ner, ifall det står typ "snöoväder i västsverige!" Så sitter man där på stranden med en drink och läser den tidningen när någon tar kort HAHAHA asnice!

Huum ja, jag skall nog lägga mig tidigt idag, har inte kommit i säng försen på morronen det senaste så nu vill jag sova ut! Får även hoppas på att väckarklockan funkar ;)



booli booli

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okej, jag gör inte mkt :P ska duscha snart! :D

Vad kul att vara på liseberg! :D

2009-11-15 @ 21:00:24
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0