Halloween

Jag och Sofia har precis fixat våra utstryrslar till ikväll! Hahaha fyfan va snygga vi kommer vara :P
Men jag klippte till sofias snyggare än vad hon gjorde på min ;) HAHAHA men NOGA det är halloween och man skall se ut som faan! Vi skall snart börja sminka och fixa håret, kommer kanske ta väldigt mycket tid? HAHA jaja ball kommer de bli.

Längtar riktigt tills vi kommer hem till min Fru som skall hålla i middagen/festen.. Jag kommer käka upp hela buffén för jag är hungrig som ett jävla as, inte ätit sen igår runt 17 tiden. Skönt att ölen börjar mätta lite iallafall.. HAHA vem kommer bli full?!

Nog tjötat, nu häver vi i oss bärs istället!



happy halloween!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0