Hjärtat bankar hårt!

Ohhhoo idol gör mig nervös!
Jossan var helt säker på att Rabih min lilla pudding skulle hänga löst och även åka ut!
Men jag var helt bestämd och bah: NEJ! Erika hänger löst och hoppas hon åker ut.
Tror fan att jag har rätt, Erika hänger löst mohahaha tror faktiskt det är hon som åker.. Nu är det tredje gången gillt för Eddie att hänga löst.

HAN ÅKER INTE UT! Det kan han bara inte göra, då dör både jag och Jossan HAHA
Zandra du kan pilla dig lite extra i stjärten om du nu skall rösta på Erika!!!!

Nu är de bara några få sekunder kvar som gäller.. mitt hjärta bankar utanför..........
HAHAHAHA FYFAN! va gött! Rotera hårt nu Zandra!!!!!!!
Erika goes OUT! :D




ching!

Kommentarer
Postat av: zandra

men äckliga unge! pilla dig själv i stjärten och rotera! :D

2009-10-30 @ 23:00:37
Postat av: mirella

hahahahaha ojojoj, du är verkligen insatt! jag kollar aldrig på idol längre men jag vet att rabih var baaaaaaaaaaaajs

2009-10-31 @ 13:39:06
URL: http://twentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0