home sweet home

Äntligen hemma.. fast det händer iof ingenting här.. rätt tråkigt ^^
Det är alex som är en Kotte och det är hon som nu är brunett! Blev riktigt fräsigt faktiskt, jag diggar det iallafall, kanske för att det var jag som gjorde ett sånt grymt jobb ;)

Det hände något väldigt roligt idag! Men jag kommer tyvärr inte ihåg vad det roliga var, vet att jag tänkte på det förut att det skall fan folket få veta.. men nee, vad va det? HAHAHA synd :D

Nu sitter jag iallafall och väntar på ett samtal, nämligen min fru :) Jag skall berätta en sak som hon kommer bli väldigt glad över :D (jag har fört över pengar till henne) mohahahahiihhohoho

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0