Kuk dag x 1000

Imorse gick jag upp i lugn & ro och visste att jag hade god tid på mig eftersom att bussen går 08.22 tänkte jag. Jag gick sedan ner och så pöötsligt ser jag bussjäveln åka iväg! "VARFÖR FAN KOMMER DEN 2 MINUTER FÖR TIDIGT" Sa jag nog så hela torget hörde mig. Åhhh sedan när jag kommer ner till busshållplatsen såg jag att bussen gick visst 08.18 idag.. Jaaaaaa juste det är ju för fan lördag idag!!

VAD HADE JAG I TANKARNA EGENTLIGEN! trodde verkligen att det var vardag.. åh inte första gången jag gör så här.. jaa men då var det bara till att gå hem igen eftersom att bussen skulle komma om 20 min igen, då passa jag på att även byta om så slapp jag göra det på jobbet, då blir jag ju inte sen! :)

Sedan när jag väl kommer till jobbet så blir det bara mer och mer depp.. DISKMASKINEN FUNKA JU INTE!!! så all disk fick vi köra om och om och om igen! Jag visste att detta kommer aldrig att ta slut.. Sedan när vi väl stängde hade vi ett helt berg i köket med disk Uhhhhh TA MITT LIV, kände jag ett tag.. tillslut var jag tvungen att gå vid 12.50 för att hinna med alla dagens sysslor..

När jag slutat och går mot busshållplatsen, vad åker förbi?! JO, BUSSEN!?
ÅHH så missa jag den, så står det att den kommer om en kvart.. ja, men då är de la bara till o sätta sig här då..
Tror ni bussen kommer?! NEJ, försenad! skulle komma 13.05 men kom 13.15! A men sedan kör den halvvägs hem och plötsligt går bussen sönder... OVÄNTAT?! HAHAHAHA ÅHh kommer ju aldrig hem! SÅ fick vänta ytterligare på en buss..

Äntligen efter en timma var jag hos Milla så jag kunde hämta de jävla lakanet! och nu sitter jag här hemma och är pissed och väntar bara till milla kommer så vi kan dra iväg med bussen och så att jag kan få knäcka min kalla och goa öl hos sofia!

Sen blir det halloween party hos jossan.. hoppas jag verkligen att inget mer går snett :)



usch!

Kommentarer
Postat av: Justine

Det har alltså seriöst vart något helt sjukt med kollektivtrafiken. Jag och Andreas fick ta en buss till gbg idag för att det inte gick några tåg och bussen tog TVÅ timmar, TILL GBG?! xD

2009-10-31 @ 20:22:43
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0