Morrn.

Afiiifaen va trött jag är!
Idag skall man dra till sin syster för o hämta lite bärs, jag sa till henne att jag kommer till henne så fort jag blir klar men då säger hon "men måste du komma nu?! skall du vara här hela dagen då?" HAHAHA fyyfan! neee då får man istället sitta här och skriva onödiga grejer tills hon tycker det går bra att komma.. fast hon garva ju samtidigt, tror inte hon va seriös.. elak är hon för de :)

Vad som än händer idag skall jag iallafall se på idol! HAHAHA vilken jävla idolnörd jag har blivit men med såna  snyggingar med måste man bara titta! Natalie är faktiskt också kääääär ;)




fiiiiiis!

Kommentarer
Postat av: Justine

HAHAHA! jag tittar också alltid på idol. :D man kan inte sluta xD

2009-10-30 @ 14:21:53
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0