Film och slempropp haha

Jag sitter hos min syster och skulle egentligen gå ut idag med flickorna på Contiki/Kontiki? Men jag känner mig inte så bra så stannar här hos min syster inatt igen.

Vi gick nyss en promenad till "Filmtajm" och hyrde 2 filmer.
De filmer vi hyrde var: Flickan och Trubbel i paradiset :)

Vi slog oss till ro och Helena behövde pissa och vet ni vad?! Slemproppen åkte ur. Det såg ut som en väldigt vit skalad räka med lite fjun. Såg det ut som iallafall

HAHA Ja, jag titta på hennes kiss.

Nu har det alltså satts igång och hon kan börja få värkar när som helst.. inatt, imorron, om några dagar. Man vet aldrig ;)

Nu blire film!!

Ha det så trevligt ikväll tjejor och sakna mig inte alltför mkt! <3

Kommentarer
Postat av: Justine

jag tyckte trubbel i paradiset va jättetråkig :(

2010-04-03 @ 21:09:52
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, allt bra?

Jag har frågestund på min blogg om du är intresserad! :)

kram.

2010-04-03 @ 21:31:31
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0