Härligt krök i kållered igår.

Klockan är tre och Elliz sover som en stock fortfarande! :D Vi var uppe vid 12 och käka frukost men la oss sedan igen. Himla trötta efter gådagens krök i Kållered.

Det var en rätt trevlig kväll om man säger så och man blev inte alls för packad så allt är solklart idag ;D Väldigt sköönt sedan för vissa andra som kanske en viss Jessica, hon mår nog inget vidare? haha

Man fick träffat massa nya människor och jag fick fina smeknamn som jag INTE är stolt över haha. Men jag kan ju säga som så här att det var inte jag som börja tjöta om touch down! Utan alla tjata på mig att jag skulle fråga alla killar om dem visste var det var. Iallafall Emelie..varje gång, sedan var det jag som fick namnet "TT"!
(Touch down Tjejen)
SUCK emelie :D ja, jag skyller på dig faktiskt haha.
Tackar Nicole för en trevlig lokalfest. Grattis igen i efterskott :)

Mitt namn är även KappAhl av en viss anledning? Elliz är Statoil ;D


Idag får man se vad som händer. Skulle kanske vara med Anja lite senare .. får se helt enkelt :D
Måste ju städa lite, mamma kommer om ca 2 timmar och det är ett berg med disk som väntar.


Jag har en vagel i ögat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0