Inget intressant.

Här sitter man hemma på en fredagskväll och är slö som faaen. Jag skall jobba helgen så det blir till att ta det lugnt. Jag skall snart lägga mig och då kommer jag garanterat somna, är jättetrött! Fast jag sov iof 3 timmar förut men är ändå trött..

Jag vill bara se Anna Anka söker Assistent sedan klockan 9 haha diggar henne. Innan hata jag henne så mkt va men nu börjar jag gilla henne, hemskt :D Vill med bli en hollywood fru, får skaffa mig en rik man i USA och bara leva livet haha. Fast tror det skulle bli rött långtråkigt i längden.. så vi håller oss som medelklass i sverige haha.

Igår så drog jag, Jessica, Emelie, Clingo och Oliver iväg till Frölunda för att spela biljard. Det var inte kul! Eller jo så sätt men inte själva biljard. Jag är värdelös på det och så skojar jag inte. Jag vet, brukar vara grym på allt men någongång måste man vara lite sämre på ngt.

Det blev att vi la oss rätt sent och jag som skulle upp och jobba, inte kul :/. Fick mina 3 timmars sömn ungefär...



Haha förut fick kanal3 aska i rutan ;D Då tänker ni vafaaaan menar hon med det. Men jo det var som så här att det hacka hela tiden och det blev strömabrott..

Vulkanhelvetet på island säkert ;) mohahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0