Kontraktet är påskrivet!

Idag har vi vart i Varberg och skrivit på kontrakt så nu är det som så här att lägenheten är vår fr 1 Juli! så efter det någongång flyttar vi in!

Vi fick välja nya golv och tapater i alla rum idag och även nya skåpsluckor i köket. Lägenheten kommer bli så nice!! och jag vill flytta nu nu nuuuu!! :D

Efter en timmes tid där så drog vi hem till mormor som för första gången fick träffa lilla Wilma. Vi åt mormors goda köttgryta och sedan lite tårta för att fira typ haha. Efter några timmar där så drog vi oss hemåt.

Nu sitter jag här på mitt feta arsle och gör ingenting! Orkar verkligen inte, är mega trött.

Jag har iaf min cola <3

Kommentarer
Postat av: mirella

SKÄMTAR DU?! ska ni flytta?!?!?!

2010-05-03 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0