lite mer skit..

Nu sitter jag här med en otroligt tät näsa! Åh gud behöver mina allergitabletter här och nu eller varför inte en nässpray ;D Äntligen efter en heldag kan jag nysa ut! Jag har visst hört att om man håller inne sina nysar för ofta så kan man få skador i hjärnan. Då kan jag ha fått svar på hurdan jag är ;)

JAJAJAJA skit snack här nu va. Jag kom hem för en stundsedan och börjar bli lite sömning. Men somna kan jag inte göra nu för väntar på min fru som skall komma hit och sova. Hon kommer alltid hit så sent. (jag tjata på henne (A)) Är ju ensam och grejer :/ Imorgon skall vi ju hälsa på skitungen på Östra sjukhuset :)

Idag efter jobet drog jag och Johanna med Matilda hem för en stund.. drack lite folköl och hade tervligt. Sedan drog vi till stan och mötte de andra för vi skulle på Make up stores sminkkurs! :) Jag kan ju säga som så här att det var faktiskt inte så roligt. Var inte riktigt som jag förväntat mig. Det fanns bara en som visa oss hur vi skulle sminka. Och sedan 9 pers som springer omkring och bara sminkar sig själv och alla vill ha hjälp m.m. Ne, för liten personal till alla oss och sedan så prata vi knappt med varandra. Alla var i sina världar, upptagna på att spackla sig själv. Jag rekommenderar inte Make up store. Det var revligt Diana att du kom med idén och så men bättre ställe kan vi hitta nästa gång ;) Sedan var alla skit trökiga och drog hem efter .. roligt. Gå hem och sminka av sig typ. Men johanna tog en bärs med mig på Pullman's iaf :)


Nu väntar jag bara på min fruuuuuuga! :D

Kommentarer
Postat av: Diana



Sminkkursen SÖG röven.

2010-04-12 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0