om gårdagen.

Jag är fruktansvärt bakis idag, darrar som ett asplöv typ.

Sofia kom hem till mig igår runt halv 3 tiden och vi knäckte första ölen redan vid halv 4, det var gött! Kall och go.
Helena och Primus kom även och hälsa på med lilla Wilmis :)

Senare runt 6 kom även Johanna och höll oss sällskap, ytterst trevligt måste jag säga! :D Vid 7 kom även Erica som var otroligt långsam ;) HAHA.

Vi drog till Karisma och festa loss, det var väldigt trångt, sjukt mkt folk där. Men det tog inte lång tid förens det sa PANG i mitt huvud och jag blev full som en kastrull. Kunde inte fästa blicken på någonting så vid halv 2 bestämde vi oss för att dra hem. Jag sa till Sofia hela tiden att jag kommer minnas allt för jag får aldrig minnesluckor. HAHA men jo visst. Hon har fått berätta lite saker för mig, lite roligt att höra sådana saker dagen efter! :D

Jag och Sofia drog ner till Nuri på raffes förut för lite pizza, det var inte mkt som gick ner, snarare törstig på cola haha.

Nu väntar jag bara på att hon skall komma hem och föra över lite bilder ;) Dem kommer upp på facebook även någon enstaka här kanske ;)



Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha ditt jävla fylle svin ;)

Men sånt som händer vi får dansa loss på trädgårn nästa gång utan spyor ;)

2010-04-25 @ 16:18:05
URL: http://puppiolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0