STORA NYHETER!

Jag har två stora nyheter att berätta!

1. Min syster sket ut en unge idag runt 4 tiden vilket betyder att jag är MOSTER! Okeej, jag har vart faster sedan länge men äntligen är jag moster också. Min syster trodde det skulle bli en pojk och min syrras kille trodde på en flicka. Jag trodde med det skulle bli en tjej. Vi diskutera namn häromdagen och jag o Primus kom fram till att Wilma var gulligt! Helena tyckte inte om det till att börja med men nu sket hon ut en tjej som heter WILMA!

Välkommen till världen söta gullplutt!

Jag och Jossan skall åka till sjukhuset imorgon och hälsa på dem :) Måste se den lilla knodden och min fru tjatar som fan så hon får haka på ;)


2. Jag och Mamma har sedan en månad tillbaks vilja flytta till den übergulliga sommarstaden Varberg! Vi ville redan 2001 flytta dit men tyckte att jag kunde gå ur skolan först och nu har jag gjort det. Vi stod fortfarande först i kön och detta var andra lägenheten vi skulle få titta på. Mamma åkte ner idag och vi tar den.

Jag flyttar alltså till Varberg 1/7-10. om ca tre månader. Så dags att börja rensa skit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0