Lång dag med Alexandra

Jag kan ju säga att jag fick ju inte sova till 12 idag iaf. Alex den jäveln ringde och väckte mig redan halv 11! Tror ni jag somna om sen eller? neej, så 11 drog jag mig upp och möte Alex halv 12 i stan. Rätt gött att vara ute i gpd tid för att slösa pengar ;)

Vi har väl inte gjort så mkt mer än att köpa massor och sedan hälsa på Elliz lite godisaffären, whopper på bk och 2 bärs på gamle port med Tobias xD GOTT! :)

Alex är en generös en kan jag tala om. Varje gång vi är i stan vill hon köpa ngt till Jimmy.. Denna gången blev det ett överkast. Så Jimmy om du läser detta så vet du vad som väntar dig ;) En present ;) Och sedan får du börja komma ikapp detta havet! :D

Nu har jag vräkt i mig 2 Toast (Min middag) men har även en påse med GIFFLAR som väntar på mig. Fyfan så gott... inte torra och äckliga utan mjuka och färska. Finns det ngt bättre?!


Detta köpte jag idag!


Blazer från KapphAl 499:- Snygg!


Ögonbindel från Åhlens 40:- Himla skönt


Skor från H&M 299:- men dessa var det 50% på så 149:-
Fina på sommaren när man är brun. Klacken är inte sådär jättehög men vafan.. söta och billiga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0