vilken dag! :D

Oj gud va trött jag är. Jag är helt röd runt om ögonen och jag kan inte fokusera på något.

Jag har hunnit med mycket idag om man säger så. Vi var ju ute igår för att fira en viss Nicole som fyllde 20 igår men som sedan inte följde med ut!! Svikare ;) Vi hade roligt iallafall och Jossan blev sketpackad igen, riktigt roligt ;)

Jag, Jess och Tildur sov hos Jossan inatt eller inatt kan man ju inte riktigt säga eftersom vi kom hem runt halv 6 och hamna i säng kvart i 6 på morgonen. Gott man är full på morronen skall dra upp tre timmar senare för att jobba. Det gick väldigt bra måste jag säga. Mådde finfiiint ..ibland :D

När jag sluta runt halv 4 så mötte jag Alex på banken för hon skulle fixa något med sin lön och jag ville skaffa pensionspar. Så nu har jag det med och det dras 200:- varje månad nu till år 2055 då jag går i pension och kan ta ut mina kära pengar. Kommer höja senare när man får bättre lön :)

När vi var klara på bankbesöket så gick vi till Synoptik för att Alex var tvungen att titta synen. Jag satte mig utanför och vänta så snällt och rev även upp skorpan vid näsan och börja blöda.. buuuuuhuuuuuuu! Sen kom en snubbe och ville titta min syn med. Och jag ser då fan inte bra på höger sida! Vänster är dunderbra men jag har ju fått en kastanj på ögat för några årsen därför jag nu har en brytning där.

Vi avsluta vår dag med fika på Café Brulee eller fan det heter och sedan en glass på Lejonet & Björnen ;) GOTT!

 

 

 

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0