En regnig måndag

Sitter vid min lilla lilla dator och nyser ut grönt snor, det e la gött!

Har precis skrivit in mamma på arbetsförmedlingen så förhoppningsvis får hon ett joibb inom en snar framtid. Jag däremot behöver inget annat jobb för att idag fick jag reda på att jag skall få en typ av heltidsantjänst. Det var mycket skönt att höra, fasta pengar varje månad.. nästan då. Sedan kan man börja tänka på sin egna bostad. Vill inte bo hemma för alltid menar jag. Det är mycket segt!

Det får nog bli något i Göteborg, inte hisingen nu då utan centralt :)

Jahaa, nu regnar det igen.. tror nog att sommaren är över. Visst det är inte så kallt, men det kommer snart. Då får vi gå med stövlar och vinterjacka igen! INTE KUL!

Jag, Joss, Jess och Zandra får börja tänka mer på vår Thailandsresa till vinter. Inte lång tid kvar, dags att boka ngt flyg snart kanske. Får ta att träffas när vi alla kan! Längtar ju som in i helvete kan jag ju tala om! Vore ju inte alls fel att slurpla på en drink varje dag och ålka ut till de mysiga öarna! woooonderbraaaah hahah.

Nu sluta det regna....

haha jag kan bli den nya väderprognoskvinnan ;)


Nej... får ta och bli lite Oth nu!


Kommentarer
Postat av: Nabil

OTH är det aldrig fel på! ;)

2010-11-11 @ 21:53:01
URL: http://www.farbrornabil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0