Ännu en dag :)

Nu är man äntligen hemma! Det har flytit på bra idag speciellt på lunchen där man brukar vara stressad och så. Kanske beror på att en vissperson inte jobba idag? ;)

Imorgon blir det samma tid igen 8-16, de bara älskar mig ;)

Jag vill just nu bara slänga mig i sängen vilket jag kommer göra snart och sätta på en film, kanske en av Astrid Lindgren? HAHA Sedan sitter det ju ganska bra med glass också så att feta mig och en liten 5-minutare som blir 2 timmar minst.

Förresten, TACK Malin för smyckena de var jättefina, skall ta kort på dem så alla ser ;) Jag fick det lilla söta paketet igår när jag inte var hemma så strax innan jag skulle lägga mig såg jag ett sött paket på diskbänken som var till lilla mig :D

Jag tar kort senare och så för nu skall jag strypa en neger, sen hämta glass och sen sängen!
(ta inte illa upp för det med neger, typiskt min släkt och familj bara)


Sandra igår på isen haha


Kommentarer
Postat av: N I L M A

kul att du blev nöjd :D

2010-02-12 @ 18:08:07
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0