Babysjuk

Fan va jag vill skaffa unge nu va! Om jag inte hittar mig en man får jag ta mig till en spermabank haha! Helt babysjuk nu när jag är med helena.

Vi har vart idag på Frölundatorg där hon köpte en filt, två par babybyxor, strumpor och ytterligare en body. Hon hade velat haft en varm overall som den skall ha när dem åker hem men vi hitta ingen i storlek 50 eller 56. Så jag skall köpa någon dag ;D

Vi åkte ut mot sisjön för att titta på babyproffsen men där fanns inte heller en sådan så då fick det bli sängkläder till vagnen plus 3 filtar. Hon går efter Laban stuk, himla gulligt :D


Nu ploppar Helena och säger "jag bajsar med öppen dörr" haha menar du de..


Det kommer upp bilder någon dag när jag är hemma. Har tagit kort på skötbordet och det påbörjade babyrummet, sängen kommer på torsdag :)

Imorgon skall jag följa med till barnmorskan och lyssna på hjärtljuda, spännande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0