Barn på nytt

Tre små svettiga grisar är vad vi är haha. Fast nu duschar de andra två så jag får vänta på min tur. Jag och Jessica slängde in Jossan i duschen för hon lukta så jävla mycket. Haha ne, men hon är långsam på att duscha, FRUKTANSVÄRT långsam må jag säga.

Anledningen till vår aromdoft är att vi har åkt pulka jättelänge, man har inte riktigt den kraften längre som man hade när man var liten då man sprang upp och ner. NU fan var man helt död men kul hade vi :D Video och bilder kommer upp senare sen ;D Vi åkte 2 på snowracer och en åkte på tefat oh höll i snöret, sviinkul :D

Snart skall vi dra till coop för att köpa käk och annat gott, vi skall dricka lite ikväll o ha myspys, jag och mina fina töser ;)


Vi tre i somras på Jessicas 19 årsdag :D


Svettiga och fina precis som nu haha



Kommentarer
Postat av: N I L M A

haha det låter sjukt kul!

2010-02-25 @ 12:32:16
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0