Blää för Melodifestivalen!

Ojojoj va melodifestivalen suger i år! Man ser inte ens fram emot att se det längre. I och för sig så såg jag bara halva idag men var glad att jag missa för det var ju ändå inget att se. Det är fan pinsamt att skicka sveriges bidrag. De fyra som gått vidare till final är absolut inget att hurra för, USCH!

Den personen jag tyckte var okej ikväll var Hanna Lindblad som hade melodi nummer 8. Vet inte vad låten heter men det var faktiskt lite underhållande och tror att det hade vart något speciellt i Eurovision.
Haha lite kul att jag satt och sa att låten påminde om Lady Gaga och sedan slår man upp tidningen för att läsa vad det har skrivit om bidragen och då hade de skrivit att det var Lady Gaga stuk över låten ;D Ojjjjjojjjojjj.

Neee, Sverige kommer inte komma långt i år heller om det inte kommer bättre bidrag nu till finalen. Jag tycker rent ut sagt att de fyra bidragen nu SUGER :)


Hanna Lindblad ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0