En skopa soffpotatis kommer lastat!

Nu är magen full av makaroner och falukorv, GOTT!
Men jag är inte fulltså mätt, skulle allt kunna proppa i mig lite mer. Ni känner ju mig ;D Äter för allt och alla haha. Jag kommer seriöst om 5 år att rulla ner från svaltrappan och det kommer gå med en jävla fart att till och med svaldörrn öppnar sig! :D

Justine slutar sin bodypump om en stund, sedan skall jag nog till henne och softa lite, vi kan bli riktiga soffpotatisar tillsammans. Det enda vi gör när vi är med varandra är att... softa :D Laaa rooooligt.

Jobbet fråga om jag ville med på Afterwork till Incontro på Fredag. Men nejneej.
För det första så skall Frugan min ha "Mary Kay" party och vi skall äta god middag :)
För det andra så är man rätt pank nu va ;D

Huum juste, fick även jobbtid på fredag med, börjar 8 men vet inte när jag slutar, kommer antaglien få gå över till lunchen sedan, men det är bara bra :)


Mary kay produkter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0