FARSAN

Jag träffa Therese i stan förut. Vi hade lust att gå på bio och vi båda var sugna på att se på "FARSAN". Eftersom man har sett Jalla Jalla och Kopps så var ju detta ett måste.

Jag kan lova er att ni har ju inte tråkigt om ni skulle se den. Farsan är lika skön som vanligt och det var riktigt roligt men lite ledsamt mot slutet haha. Jag rekommenderar att ni ser den! :D


Åhh blogg är cp eller så är det min dator kan inte ladda upp bilder fortfarande. Försöker lägga upp imorron, lovar jossposs att du skall få se de fina smyckena någon dag haha.

Nu hade jag tänkt mig att ta mig en dusch och sedan lägga mig och titta på tv eller något, skall upp tidigt imorron :)

så godnatt!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha erkän den va bra :P men började gårta när hunden dog ;)

tycker det är så jävla roligt när dom ska para hunden och när dom inte får när han säger typ " säg inte hejdå" haha de va askul :P

2010-02-15 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0