Fettisdagen!

Hallåsåå änna :D
Åhh just de orden får mig att tänka på Camilla Andersson :) Väldigt speciell och ballbrud som jag inte hade tråkigt med en sekund under gymnasietiden!

Idag drog jag upp lite efter elva för att sedan göra mig iordning och dra till systeryster som fyller 31 år idag ;) Jag gav henne ett presentkort på åhléns för 250:- som jag beställde via "Presenttorget". Det stod inte att det var från mig så när vi kom dit så hitta jag det ligga framför tv.n Jag tar upp det och kikar lite på det. Helena säger: Aah fråga mig inte vad det är eller vad det kommer ifrån, säkert någon som jäklas med mig eftersom att det inte står någonting.

HIHI det var ju från mig :D (Det sa jag ju också givetvis). Hon fick även en bok av mig som Jossan köpte åt mig när hon var i Sthlm. På ena sidan står det "Mitt första år som mamma" om man vänder på boken så står det "Mitt första år som pappa". Så var det massa frågor man skall besvara. Lite roligt på Primus sida där det stod på hans också bah: Din vikt under.. graviditeten... 3 månader efter graviditeten. HAHAA Ja, killar kan också gå upp fasten kärringen är gravid :D Skengravid kanske ;)

Från början var det bara jag och mamma där så vi fick lite och en stund senare kom Anders, Apinya och lille William med ytterligare lite gottigheter som t.ex Semla! Fettisdagen ju, hallå?! Hade vi andra missat totalt. Ja, så man fick ju fika igen haha snacka om att man blev ganska mätt. Efter ett tag kom även Primus föräldrar Reine och Inga-lill samt Primus lillasyrra Therese och hundarna Meya och Gina. Så det var fult hus om man säger så.

Men det var trevligt och Helena fick en underbar dag med massor av blommor och lite Presenter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0