Filmkväll

Jag måste säga att jag är inte särskilt aktiv här längre men det skall bli bättring :D Vet allt att ni är intresserade av vad lilla Tessan om dagarna.

Nu skall jag jobba i helgen men det är inga problem, blir ingen Jessica förens nästa vecka kanske så då kan jag sitta här massor haha. Mamma har saknat mig med. Har inte sovit hemma på 11 dagar (Y)

När jag åkte hem förut var jag sugen på att se film när jag kom hem. Jag visste att jag inte ville se någon vi har hemma för dem har man sett så sjukt många gånger. Så jag traska in på Ica och köpte mig 4 filmer istället. Tänkte lägga mig och kolla på en av dem nu faktiskt.

Dessa köpte jag:


50 first dates


Morgan Pålsson - världsreportern


The heartbreak kid


Drillbit Taylor




Ikväll får det bli Drillbit Taylor för den har jag aldrig sett och sedan så ÄLSKAR jag Owen Wilson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0