Frugan <3

Hahaha det har blivit typ ett inlägg varje dag men det är ju alltid något, bättre än inget liksom :D

Jag bor ju hos Frugan för tillfället kan man ju säga. Bott här sedan i tisdags pga magsjuka hemma. Jag vill alltså inte komma hem :D Min fruga är snäll, helt underbar <333 Imorgon far jag hem och hämtar serveringskläderna och drar sedan till systeryster och sover där under natten tills jag skall jobba på söndag.

Natalie är det släpa hem vinterkräksjukan. Hon gick hem till en kompis som var sjuk även mamman var sjuk ändå släpper de in henne? I vilket fall, Natta visste inte att de var sjuka förens efteråt då hon skulle gå.. då berätta de. Jag kom hem med fru och Jessica för att hämta lite öl för att dra till Andrea. Det blev att vi kom och vände när de berätta att Natta vart där haha.

En timma senare ringer mamma att Natta spyr, Jahaa det var det de. Jag ville inte hem eftersom de ligger i mitt rum, kul. Jag som bädda rent i tisdags. Tror ju knappast att de vädrar och skit och jag har världens sämsta imunförsvar så skulle bli jättelätt sjuk.  Förstår inte varför de ens är i mitt rum, försökte låsa dörren men det går ju för fan inte, Något fel på låset, SUCK.

Men meen vi tackar Jossan för dessa 3 nätter och snart 4 nätter haha, jättesnällt verkligen :)


Snart kommer hennes mamma med fika, treevligt. Vi får se senare vad som händer eftersom Jossan blir utkickad för Göran skall ha killkväll haha.

Ajuuuste, vi skall åka pulka senare eller snarare snowracer :D Det gjorde jag, Jossan och Zandra igår kväll haha asnice, fast backen var inte så stor. Vi våga inte gå till skogen dör den stoa backen är, så mörkt Så vi kör på det sedan innan de blir mörkt ;D



Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Njaa joo svårt att förklara

2010-02-19 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0