Glad, tjurig, irriterad, varm

Fyfan va svettig jag är..

Dunjacka och tjockatröjor går inte ihop. Blir jävligt varm! Regna gör det också och arg e jag också haha nee nu skall vi inte sitta här och tjura :D
Måste byta kläder... något jag skall göra här och nuuuuu.


På jobbet gick det skitbra igen, hade extra buffén för mig själv, det var gött!

Åhh förut när jag gick av bussen här så kom en kille mot mig med snöboll och så trodde jag att han skulle kasta den på mig, men kasta den på bussen bakom mig och då blev jag irriterad och sa "Vad fan sysslar du med?!" Då sprang han bara iväg till sina kompisar som tyckte han var skitcool som kasta en snöboll på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0