Grymgrymgrym

Tessan som ny frukostansvarig?
Ja, det skulle man kunna tro och jag skulle vara asgrym ;D

De personer som inte jobbar så ofta utan mest vid kris kommer och frågar mig vad vi skall göra vad som behövs göra, fick väldigt mycket ansvar idag. Varför inte fråga de fastanställda eller Sayuk som är ansvarig.. hehehe jag är grym? ;D Jag gjorde väldigt mycket idag och fick hela tiden höra av Lotta och Emil hur duktig jag var. Även gäster sa att jag plocka åt mig väldigt mycket disk och tyckte det var imponerande haha.

När vi stängde igen vid halv 11 så tog jag in stora buffén, kaffestationen, hjälpte lotta att preppa i kylskåpen inför imorgon, brödhönan och skura golvet :D De andra tog disken. Vi fick även gjort salt och pepparkar idag så då slipper vi det imorgon då det är storstädning, gööööött.

Neeee, men som sagt.. jag känner mig duktig :)


Helena har fått iordning skötbordet... åhhhh skrutten får komma nu :D


Sängen fick de hem häromdagen då jag inte var där... Ih :D
Jag är nog mer exalterad än dem haha ne men jag springer runt som en yr höna och vill själv
ha barn fast jag vet att jag inte har tålamod för sånt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0