Habblöö

Huum, jag skall nog ta och duscha nu, jag vet jag är seg! Men dator är så fucked up. Startar bara om sig, kan knappt sitta här för fan! Blir så irriterad!

Jag brände tungan i lördags när jag drack varmchoklad med grädde på vildmarksnästet i Idre. Det känns fortfarande, det har typ blivit små plitor på tungan, jätteobehgligt, försvinner väl? Uschaaaa.

Jag vill verkligen till frisören! Vill klippa mitt slitna hår, färga och slinga det. Varje gång jag ens färgar håret så blir det sedan denna fula oranga färgen jag har nu. VARFÖR?! skiiitfult verkligen. Jag vet inte riktigt vad jag vill färga men det kan nog frisören komma på när jag väl är där någongång, slutet av månaden kanske :) För nu har man inte så mycket pengar haha. Betala telenor räkning igår, gav Jossposs pengar och har gett Helena pengar och nu återstår då skulden på 1200. Känns skönt sedan att man "skuldfri". Telenor kommer ju varenda månad men ändå, resten liksom :) JAG TÄNKER DÅ ALDRIG MER ÅKA FAST! Riktigt onödigt.

Jajaaa, nu skall jag in i duschen xD


Öhhhhh, blogg är cp, kan inte ladda upp någon bild................



peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

ooj då måste du bränt dig ganska rejält?

2010-02-01 @ 14:07:13
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0