Info från 5/2

Nu tänkte jag berätta om förrgår. HaHA jag vet, helt jävla efterbliven men igår var jag skitseg och helt död så låg bara i soffan sedan jag kom hem igår kolla på melodifestivalen som jag kolla halvt på. Somna hela tiden, kunde verkligen inte hålla mig vaken.


Natta med godiständer


Natta med min Skarf

Men iallafall.. iförrgår hade ju jossan mary kay party som jag berätta. EFter detta tog slut så fixa Jag, Jossan, Jessica, Emelie och Zandra iordning oss det sista och sprang till tåget för att hinna till kungsbacka innan 23. Vi skulle till ett ställe som heter "Mingel". Vi hann inte med tåget för vi sprang inte så fort och dels så tappa Zandra sin mobil så hon fick springa tillbaka och så hade 2 snälla killar bakom oss tagit upp den så hon fick den iallafall. Tåget missa vi ju och nästa tåg skulle gå om en timma. Björn (Jossans kille) var snäll och kom o hämta oss. Väl där så var det la ett helt okej ställe fast med bara bönner! Herregud, såg nog inte en enda kille som var snygg! Men kul vare och vi dansa på som faaaen. Mina fötter senare var helt förstörda kan jag tala om. Så svullna typ.

När jag och Jossan kom hem till henne så kunde jag knappt stå på mina fötter. Det var som att ha 2 tennisbollar under fötterna hahaha.

När jag skulle tvätta av mitt smink så undra jag varför inte en fläck gick bort på ögonlocken. Jag hade ju haft en ganska mörk ögonskugga på mig så jag skrubba på som fan och undra varför det inte gick bort! Igår morse när vi titta igen så visa det sig att jag har ett blåmärke på ögonlocken. Hur hände det? HAHA nåväl

Det var iallafall jävligt kul :) och go musik var det där också ;D

Bilder kommer nog vilken dag som helt, upp till Jessica haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0