Ingen sömntuta här inte!

Helt otroligt, vakna 10 idag!
Kanske för att man gått upp 8 varenda dag i 7 dagar haha. Jag är fortfarande lite trött så jag skulle lätt ha kunnat sova längre men ville känna mig duktig :)

Åhh jag glömmer jämt, msn. Jag loggar aldrig in där, glömmer änna av de haha. Men finns la ändå inga nötter uppe nu ändå som kan snacka med mig :) Vissa är ju i skolan med, pluggisar ;) Skoooja, ni är skitduktiga :D

Jag skall träffa Sandra i stan sedan, prick 15.20 på drottningtorget ;) Vi skall nämligen betala vår böter nu tillsammans och jag blir 1200:- fattigare haha kul. TÄNK va mycket annat kul man hade kunnat göra eller köpa! Åh surt, skall nog köpa busskort i stan sedan men vet inte vad för något, finns så mycket skit nu, fattar ju absolut ingenting. De på pressbyrån bara skratta åt mig sist när jag röt att jag inte förstår ett piss och varför det inte kan finnas ett vanligt jävla busskort haha.

Jag vet inte vad som händer mer idag, får se vad man hittar på. Kanske hänger mer med Sandra och så kommer vi att gå omkring och inte veta vad vi skall göra haha. Fast sist åkte vi ju skridskor och dagen efter gick vi på bio så vi har minnsan hittat på lite grejer ;)

Neej, om man skulle ta och duscha, göra sig i ordning lite och så sitter man sedan här helt klar ;D Det lät bra!


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0