Jag är jättetrött

Ja, jag har jobbat idag med. Börja 10-16 precis som igår!

Är ganska trött eftersom man får göra det mesta själv!!! Hon ville från jobbet halv 4 och klockan var kvart i 3 ch så frågar hon mig om vi hinner klart det sista på 45 min. Ja, svarade ju jag.. men jag kan inte klara av allt på 45 min själv medans du viker servetter i 45 min. S U C K! Fan rekord att någon vicker så få servetter på den långa stunden! Hon fyllde 1½ rad i en liten låda vi har. Ne, lite irriterad blev jag allt.

Imorgon börjar jag 8 med frukost sedan hoppar jag över till lunchen vid halv12 då vi öppnar den sedan jobbar jag tills vi slutar alltså kan bli runt 15-16. Så Jossposs jag kommer till dig efter det :)

När jag gjorde rent diskmakinen förut så plocka jag ut alla saker så skulle jag ta bort lite"gräs" som satt emellan lite varstans och efter det sticks det som bara den på pekfingret på höger hand. Precis som jag fick upp en liten flisa med glas eller ngt. Jag skriver ju med båda pekfingarna på tangenterna så nu får jag skriva helt cpigt eftersom jag inte kan använda det fingret haha BUHUUU typ ;D

Igår kväll la jag mig och titta på Sister Act, den första filmen. Jag somna efter 15 minuter så var ganska trött. Skall se om jag kan se den ikväll igen!

Senare blir det "halv 8 hos mig" ;D Det gillar jag att titta på. Men denna veckan är de jättetrökiga människor!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0