KAOS!

Herregud vilken kväll, det var KAOS! Haha

Jag spillde ut två drinkar över jessicas bord sedan när vi blev hysteriska och skulla torka upp så välte Jossan ett glas. Vi torka och vi torka.. bordet drar till sig väldigt lätt nämligen. Sedan skulle Jessica hämta en x-ider till mig men den tappa hon på köksgolvet så allt gick i krasch. Damsugarn åkte upp och Jossan och Jessica skar sig lite var stans haha. Det var då det small för mig, jag blev sjukt full och ville krama toan själv! haha.

Men annars hade vi trevligt :D

Men idag är det inte lika trevligt för min del. Tilda, Jess och Joss är på donken nu och köper mat, jag tömmer magen här :)

Jag har ju lovat att slänga upp bilder, jag lovar det kommer någon dag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0