KRASCH!

Kom precis hem, har faktiskt vart och jobbat idag :)
Fick reda på vilka tider jag hade igår kväll runt 23 tiden, stört! Menmeen, jobb är bra, ge mig pengar liksom ;) Jag jobba mellan 10-16 idag, 6 timmar.. helt okej :)

Oj, vet ni vad det blev en stor KRASCH idag! Jag plocka disk från ett bord och så skulle jag med det ut i köket och så kommer Tina runt hörnet med en bunt tallrikar i näven och PANG sa det och allt gick i krasch. Både jag och Tina fick massa kaffe på oss. Tur att vi inte skar oss på något eller RAMLA! Det är sviiinhalt på golvet där, så att.. vi klara ju oss hyffsat fint :) Blev bara lite pinsamt men de förstod nog läget haha.

Nu hade jag tänkt att betala Sandra lite pengar för vi skall till Danmark den 15 Feb alltså mindre än 2 veckor kvar. Men vi skall beställa nu och jag skulle behöva EN till som åker med. Kostar 118:-/person fram och tillbaka. Det blir liksom billigare om EN till skall med. Sista dagen är på Fredag då beställer vi allt. Så den som vill åka med får gärna höra av sig innan fredag och ha även 118kr på dig ;D Skall bara åka över för att bara festa gärnet typ och åker hem på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0