Lammkött

Igår åkte jag från Jossan och direkt till stan för att träffa Lejla :) Hon tvinga mig till att åka skridskor fasten jag hade ont i mina fötter haha. Vi åkte på heden, det gick finfint fast...

1. Det var en värdelös is
2. Oslipade skridskor, man gled åt sidan
3. Jag var trött och sliten


Jag hade även en liten kille som åkte efter mig hela tiden! Det var skitstörigt, jag kunde inte åka och han åkte bakom mig o stressa mig som fan. Tillslut åkte han fram till oss!

Han: HEJ! Va heter du?
Jag: Men bry dig.
Lejla: Hur gammal är du?
Han: 15 och hur gammal är du (peka på mig)
Lejla: Hon är snart 20 och inte intresserad, hejdå!

HAHA så åkte vi vidare. Tessan har lammkött efter sig ;D Han jobba sig fortfarande med att skvätta snö på mig när han stanna precis bakom mig och skit men jaja han blev trött efter ett tag eftersom vi inte brydde om han.


Lejla på isen ;D


tönten själv haha


Kommentarer
Postat av: Angie in Deutschland

Photos of me and Robert Pattinson in my blog! hahahaha they are really funny! Have a look :) Love from Germany!



http://angie1986.blogg.se

2010-02-07 @ 13:59:21
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0