Lite mera M-mmm i livet

Jag sitter här och vräker i mig choklad  för brist på annat...
Har alltså otorligt tråkigt, tråkigt att bara sitta här och uggla!

Imorgon blir kul iallafall, då man skall till Frugan. Vi skall inte längre käka tacos utan vi skall grilla kött! Precis som jag sa till Andrea häromdagen när jag var så sugen på kött att det hade vart gött med bara en stor fet stek i handen när man glor på tv som man kan slaffsa på, asgott! :D HAHA

Gud som haver skall jag fortsätta uggla nu!

(skääääääääääääääääääääämt) HAHA


Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej! Jag har just nu en frågestudn på min blogg! Titta in och ställ din fråga! Kram!

2010-02-04 @ 17:50:40
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0