Liten shopdag

Tjopptjopp då var man hemma!!

Vi traska omkring på stan en bra stund och Alex fick köpt en hel del. Jag köpte mig bara lite skit plus en partyväst. Kan has på vardag också, VILKET FALL!! :D Jag är nöjd, den är ball och billig haha


Endast 179:- på Missäy

Jag sitter nu och väntar på att melodifestivalen skall börja. Eller aa, jag är fruktansvärt hungrig och jag skall äta tacos. Jag har bestämt mig för att äta det samtidigt som jag tittar, så får börja steka köttfärsen om ca 15min :)
Det var faktiskt längesen man åt detta nu. Iallafall eget.. det man äter ute är inte samma känsla :)

Jävlar, snöt ut hela hjärnan nu, färgerna skall vi inte ens tala om, jösses förskyld jag är.

hahaha gud, försöker skriva men nysattackerna stoppar mig! Mina vänner vet ju hur jag har det när jag väl sätter igång haha.

Huuum ne, nu får jag snart släpa mig och min röv till köket och steeeeka (H) Du vet steka HÖÖÖHÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0