Mina små flickor

Jossan ringde för en stundsedan och undra vad jag gjorde. Ja, jag sitter bara här och läser onödiga bloggar haha. Medans hon och Jessica satt och drack vin och myste med ljus och grejer. Men hon erkände att någonting fattades. Det var ju självklart MIG de länga efter!

Ni är för underbara... jag har vart ifrån er i två dagar och redan saknar jag kållered livet haha (jossan liv) Och dem saknar tessans galna stunder! Jag har lite bilder på mobilen där jag bara fular mig med en kabel. Men kan tyvärr inte lägga upp haha

Nu ser jag på Familjen Annorlunda, okej. Riktigt så vill ju inte jag ha det. Två räcker haha! Kanske inte blir någonting alls, skall leva i celibat som Helena säger haha.


 

Jag älskar er tjejer <3

Kommer till er redan imorgon ;) Stannar tills jag skall jobba haha.

(min hand är cp på bilden haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0