Negerbollar

Nu är det blåsningen på tv :D Innan såg jag på Project Runway och det var alldeles rätt personer som åkte ut, tyvärr fäsmö men Christopher var inte bra.

Jag har jobbat idag, duktig som jag är ;D Fast måste säga att Alex, du är strong!

Kollektivtrafiken nu är inget att lita på, ren skit! Idag ville jag vara i tid till jobbet så gick ner 08.00 Det skulle komma en 12 över men ingen kom. Då visa det sig att det bara var 1,4, 5 och 11.an som trafikerades under hela dagen jaha. Jag kom precis i tid fast inga serveringskläder ^^ Fick ha Bostedts kocktröja i storlek 54 och ett förkläde ;D

Jag har förresten gjort negerbollar och primus gjorde negerkorvar hahahah! Äcklig han är.. Kommer ut och säger att han kan bjuda på negerkorvar, JA TACK :D

Nej, TV!

Kommentarer
Postat av: Justine

Han var riktigt dålig tyvärr :( Tycker rätt personer gick vidare!

2010-02-21 @ 21:50:22
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0