Ohh jösses!

Oh jösses va trött jag är!
Jobba idag mellan 9-16 efter det åkte jag till Frölunda och drog upp en liten stund till min syster för att tjöta lite skit för att vänta in Sandra och c.o. När de kom drog vi till ruddalen och vi åkte skridskor :) Jag slapp hyra för jag fick låna syrrans konståkningsskridskor, gud.. det var inte lätt att åka med sådana i början men sedan så, grym jag blev ;)

Det var roligt, vi åkte fan i över tre timmar.. helt slut!! Mötte även på Björn och Ashmed där, trevligt trevligt!
Björn kalla Sandra stalker för att hon visste så mycket om honom men han visste ju int eens vem hon var eller vad hon heter HAHA askul.

Nu på vägen hem var jag så kissnödig va! Har inte kissat på jättelänge verkligen och bussa guppa och jag kände bara "kniiiip, kniiiip". Det var verkligen nära att det blev läckage men jag hann till toan och där satt jag en stund och njöt haha.

Jag sa till Sandra att jag kunde kissa på mig när jag stod på isen, då hade det blivit varmt och gött men sedan hade det blivit till istappar eftersom det rinner änna. Och sedan sticker istapper utgenom byxbenet och folk bah: Åhhhh vad är det?! :D HAHAHA men så blev det inte, men kunde ha blivit ifall jag inte kunde hålla igen eller det var några fler minus grader som t.ex -100 haha.

Ne, jag skall ta och äta macka med leverpastej på, sådan skivbar du vet, Frugan ;D Som vi tycker om HAHA. Efter att ha börjat äta det hos dig så har det verkligen blivit sådan nostalgi, för åt jämt det när jag var liten. Svingott ju :)

Får även bli en liten film och sen nana för imorgon blir det jobb igen 8-16 :)

Sååå godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0