Skakaskaka

Här sitter man och skakar som en annan idiot xD Vi spelar nämligen Wii och det påminner om när jag alltid köpte milkshake på ica förr som man skulle skaka i 30sek fast då skaka man inte så här hysteriskt haha :D

Igår var det trevligt hemma hos Andrea, vi drog senare till Mikael pp Ica eller skall man sägs Aivo kanske eftersom han har bytt namn, undra varför? Aivo är la inte särskilt snyggt, sedan så har mina kära vänner Jesscia och Josefine svårt för att uttala och komma ihåg. Jossan kalla han för ior, ivor m.m HAHA Sedan slängde han  fram sitt körkort och då säger Jossposs "Ahaaaaa, AIVO!" suck :D'

Vi tog taxi iallafall från Tuve till stan och käka på donken sedan tog vi taxi från stan till kållered, var hemma runt halv 3 om ni vuille veta ;) haha

Aa det var riktigt trevligt.

Var även kul imorse när Emelie hade försovit sig 1 tim och 45 min. Hon skulle börja 8 men Göran väckte henne kvart i 10 och hon flög upp! Haha

Nu skriver jag alldeles för mycket skit


Heidi Klum (hahahahaha)

Kommentarer
Postat av: N I L M A

haha skakar du efter du har spelt wii eller va? :P



sv: jaså? :) köp en då ;)

2010-02-18 @ 21:45:45
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: N I L M A

sv: haha ja det blir nog bra och jag vet att det skadar, vi har ett wii :P

2010-02-19 @ 15:08:42
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0