slapp dag

Oj, nu har jag vart jättedålig på att uppdatera men igår efter jobbet åkte jag till min syster, vi slöa lite sedan drog vi till affären och handla fredagsmys :D Chips med dip haha.

Vi titta på let´s dance och det var alldeles rätt person som skulle ut. Eller a Willy får ju mer än gärna åka ut han med men han ryker nästa vecka, GARANTERAT.

Sandra fråga igår om jag ville med och spela biljard haha eehh nejtack! :D Kommer inte ens ihåg när jag spela det senast. Var la på norumsgården för några årsen när folk tvinga dit än för att hänga där.

Just nu kliar det fruktansvärt mycket på min handled, helt röd :/

HAHA nee men som ni märker har jag ju inget intressant att berätta. Skall hem senare och då blir det la till att slappa ännu mera. För imorron skall jag jobba igen fast bara 9-13 :)


Ja juste, haha såg nyss en film på Canal+ Comedy. Den hette "Nothing is private", den var ju störd och pinsam att se på haha.



Nee, nu skall jag hitta på något, kanske gå till frölunda torg. Helena är fortfarande på fika med Therese :)

Kommentarer
Postat av: Justine

Tack :D

2010-02-13 @ 13:39:02
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: hihi tack :) De tycker jag allt saknar dig med <3

2010-02-13 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0