snabbsnackat med stanley!

Nu hade jag tänkt mig att glo på film, harre vilken nörd jag blivit. Filmfilmfilm varenda kväll.. yeaaah.

Jag har även snackat lite med Stanley ponken som fortfarande ränner omkring någonstans i Australien :D Det går bra för honom och han får jobb hela tiden så pengar är inget probem. Det var ju skönt att höra, att han har lyckats! För hit ville han verkligen inte igen och det skall han INTE! Det har jag bestämt :)

Jag berätta lite skvaller om vad som händer på mitt kära jobb där han själv har praktiserat/jobbat. Han dog ju av garv haha. Hade jag med gjort om jag var han och kände till alla idioter där! Ne, alla är inte idioter men nååååra ;D

Nu säger vi stop för ikväll hörrni!
Upp tidigt imorron för att följa med Alex till frissan.
Vilken vän jag är ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0