Svinstia AB

Ne usch! Vad det ser ut här i mitt rum. Ser ju inte riktigt klokt ut!

Natalie har vart här hela helgen så rummet ser rent ut sagt som en svinstia :) Jag hade tänkt vara duktig idag och försöka städa lite grann.

Ja, jag vill knappt titta ut mot rummet. Så planen är nu att gå in och duscha så jag kan känna mig lite fräsch. Fast kanske onödigt om man skall städa och kanske svettas som en gris sen ;D HAHA nej, så mycket hade jag inte tänkt att ta i idag ;)

Sedan skall jag bädda min säng och plocka ihop lite skit som är Nattas. Vet inte ens vart jag skall göra av det. VARFÖR SKALL DET VARA I MITT RUM?! Suckssssuuuuuck.

Sen får jag dammsuga, oooohja! Aaaa, men då säger vi så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0