Telefonsex

Oj, hela dagen har gått och jag har slappat tillsammans med Fäsmö, Andreas (bögen) och Andrea eller kanske Linda eller var det Elin? HAHA i vilket fall. Vi har haft kul och ringt omkring på olika telefonsex linjer haha. usch, perversa typer det finns :D

Jag har faktiskt inte slappat hela dan, har ju jobbat med :D Duktig som jag är HAHA.

Andrea påminde mig just om att vi har ju faktiskt gått en två timmars promenad idag med så tyckte ni kunde veta detta så skriv upp eller något ;D

Nej, nu skall jag snart hem och bumsa ner i säng för skall ju upp klockan 6 imorgon bitti. Skall ju till danmaaark ännaaa :D Undrar hur detta kommer gå haha stört.

Oj HALLÅ :D Det var ju alla hjärtans dag idag fast nu blir det ju igår. Men hoppas alla hade det trevligt och mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0