Thaimiddag

Imorgon skall man återigen till jobbet och få beröm för sin grymma insatts ;D haha

Efter jobbet skall jag ta mig till Backa. Tänkte gå från mig faktiskt. Skall hem till Annika och Åke på Thaimiddag! Det skall bli himla nice, kul att få se allas bilder mer! Kommer vara mer än 1000 bilder att titta på hahaha.

Det kommer ta mig ungefär 40 minuter att gå men det skulle ta precis lika lång tid med buss för den tar en jävla omväg ;D

Nu skall jag fylla på mitt cola glas och sedan lägga mig i säng och glo på film! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kan hämta dig om du vill!Det är inget kul väder att gå i.Hör av dig! Ska bli jättekul!

2010-02-28 @ 09:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0