Träffa Alex och Jimmy i stan

Jag skall snart till stan och träffa min kära Alexandra :)
Hon fråga om jag ville träffa henne och Jimmy i stan, MER ÄN GÄRNA!
Vi träffas inte ofta men på Måndag, då blir det ju en hel Alex och Tessan dag. Jag skall med henne till frisören klockan 11 sedan hänger vi la i stan eller något haha.

Btw, jag har med beställt klipptid hos Stefan på klippcenter vid stigbergstorget :) Han är grym, jag var senast hos honom 2007 haha, vilket var ett tagsen. Alex brukar ju klippa topparna och luggen men nu skall det bli en frisyr. Kommer få klippa ava minst 5 cm på topparna för det är råslitet så.. kort kommer det bli :/ Men det växer ju.

Jag skall även färga och slinga håret. Tänkte färga typ ljusbrunt med olika ljusa nyanser... Vet inte riktigt. Men tror det kommer bli asnice, trött på denna fulfuuuula hårfärgen! Den hårfärgen jag har nu får jag VARJE gång jag Färgar mitt hår. Spelar ingen roll hur mörkt det blir så här iallafall. Skulle jag färga svart skulle det säkert också bara åka ur fasten det är färg och så bli så här :P HAHA Stört :D

Menmeen, OJ... nu måste jag ju ta på mig ytterkläderna och springa! :D


Min och Jossans snögubbe förra veckan, Zandra var inte så delaktig.
Visst var han söt? :D

Men ni skall se den andra snögubben vi gjorde i torsdags, mycket större och skitsöt!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0