Trevlig thaikväll

Jesusmariatorstengunnar va lång tid det tog att titta på bilderna från Thailand haha.
Men mysigt och Varmt vare ;D

Jag och Jossan hade mest bilder då ;) Annika och Åke hade någonting på 400 och Matte och Katte hade någonting på 500. Jag och Jossan slog dem med nästan 900 haha.
Vi titta på bilderna i bildspel vilket tar mycket längre tid. Jag kan ju säga att det tog MINST 3½ tim att titta igenom alla. De var la lite trötta på mina och Jossposs bilder för vi har så mycket onödigt men vafaan man blev ju uttråkad ibland och då blir det så hehe.


Men det var som sagt mysigt och jag tackar också för den trevligt, goda maten ;) Tråkigt att jag blev så mätt fort, åt för fort antar jag. GOTT! :D

Vill verkligen ha de andras bilder så jag kan framkalla inom snar framtid! Vill sätta i fotoalbum. Åhh gud, jag har så mycket jag behöver framkalla, alla bilder från 2009.




Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: :D

2010-02-28 @ 21:44:45
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0