Danmarksresan

hallå hallå!
Igår var jag ju i danmark så kunde inte uppdatera något igår tyvärr ;)

Men vi hade väldigt ball och man drack och drack på jämn nivår så sketfull blev man ju inte direkt utan helt lagom :)

När vi kom i land så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Några gick och bada vi andra gick till badstället och kolla efter de andra me´n kunde inte hitta dem men satt ändå där en stund tillslut reste jag migg och sa att jag fan inte åkt till danmark för att sitta och titta på när andra badar, HEEEELL NOOO så jag drog så xisco och Sandra följde efter medans Johanna, Anna och Carro satt kvar. Vi drog istället runt i affärer köpte till oss en massa smirnoff och breezer och ville dricka detta någontsans men kom inte på något ställe.

Tillslut mötte vi Johan, Johanna, Anna och Carro och då drog vi till en pub som öppna 4 så satt vi där och chilla i 3 timmar tills vi drog till båten igen :D Vi spela ölspelet där och hade väldigt kul, det var vi enda på hela stället ändå kommer hon som jobbar där och ber oss vara lite tystare, varför? Det var ju BARA vi där. Suck jaja, tystare blev ju inte iallafall haha.

På båten köpte vi på som fan och eftersom jag hade Helenas personal kort så fick jag en massa rabatt på all dricka. Köpte te.x 3 tequila shot (6.or) För endast 107:-. Det är liksom Pfffff.

När jag, Jossan och Jessica var på Karisma en gång så köpte vi tre stycken som dessutom inte ens var 6.or och då gav vi över 200 spänn! Så vi tackar Helenas för kortet hjälpte skitmycket och jag slösa bara 600kr på allt man köpte, mat, en jävligt god räkmacka t.ex m.m :D

När vi kom till Göteborg igen så ville folk sova hos mig så Sandra, Anna, Xisco och Johan sov hos mig haha och de kan ju verkligen inte vara tysta! Herregud, vet inte hur mycket jag och sandra hyscha dem eller hur säger man? :D Aa de skulle prata lite tystare iallafall men mamma brydde sig inte ett dugg. Jag stängde hennes dörr men den öppna hon igen haha aja fick hon skylla sig själv. Men idag sa hon att det inte lät så mycket ändå utan att alla bara rände på toa haha.

Det hade vart så mycket bråk om vilka som skulle sova med vilka och vilken säng m.m Xisco och Johan skulle absolut sova sked sa dem så jag erbjöd dem min säng så jag Anna och Sandra kunde sova i bäddsoffan. Men det blev att bara jag och Sandra sov i bäddsoffan med varsitt täcke och tv. Sängen är en 140 och vi hade alltså mycket plats. Medans de andra tre sov i min 120 och dela på ett täcke HAHAHA! :D Askul
Fast när jag och sandra satte på Fucking Åmål så kom Xisco till oss och sov i vår säng istället, förstårligt! :D


Några mongon på båten som ville klippa andras fingrar haha


En glad sandra :D


Hanna, Anna och Johanna


Xisco haha :D


Allihopp ;D


Xisco, Johan och Anna :)


En suddig Carro :D


Anna är full!!!! :D


aa vad säger man haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0