snö, snö mera snö

Ohh harre va det snöar ute! Okeej, jag börjar faktiskt bli trött på det nu. Vissa tänker la "redan, det var på tiden" men ja, jag älska det innan men nu är det bara jobbigt. Man kan inte ens gå normalt. Jag var hos Andrea i ca 3 timmar och under tiden kom ungefär 1 dm snö haha.

Jag är himla sugen på tacos! Jag åt det när jag åt det senast haha vilket jag inte kommer ihåg. Tyvärr kan man inte äta det så sent så får bli någon annan dag. Får bli det tradionella rostade mackorna med ost och skinka ;D

Nu kom bebben hem och han hade tydligen stött på en kille när han sluta jobbet förut som var ruskigt lik honom. Bebben var påväg till bussen och killen gick emot han och de båda kolla på varandra som "fan va lik du var mig". "Det var som att titta mig i spegeln" säger bebben. Han visar ett kort och fan va lika de var. Var bara skallen som inte var lik men annars ögonen, munnen, näsan aa prickenlik. Så de hade börjat snacka och sedan hade bebben följt med honom hem en stund haha va bängt. Tänk om man träffar på en person så som är riktigt lik än själv :D

Iallafall haha, jag var med Alex en liten stund i stan förut. Hon köpte ett gulligt rosabandet armband och jag köpte  och lite smycken dock inte på Bikbok som jag sa att jag ville ha där haha...


Armband från Guldfynd :)


Örhängen från Ur & pen, genomskinliga på sidan och...


...färger framifrån :) Himla söta!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Tacos ska vi ju äta på fredag förhoppningsvis.. om alla går med på de :P

2010-02-03 @ 02:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0